It went to Tokyo for the technological symposium and the unofficial decision person meeting.

A president and an executive vice president could be seen, and the atmosphere of the company was very much being conveyed in the technological symposium.

Delusion to the way which honesty, themselves chose went away.

They turned a face to each other individually with the people who became their synchronism, and it could talk, and it could spend very meaningful time in the unofficial decision person meeting.

Still, there was only honor of the special selection, and they were all the interesting ones.

It was meaningful time in the fruit.



技術シンポジウムと内定者懇談会のため、
東京へ行きました。

技術シンポジウムでは、
社長や副社長を拝見することができ、
会社の雰囲気がとても伝わってきました。
正直、自分の選んだ道への迷いは消えました。

内定者懇談会では、
自分の同期となる方達と一人一人顔を向け合い、
話をすることができ、とても有意義な時間を過ごすことができました。
やはり、選りすぐられた面子だけあり、
面白い方ばかりでした。

実に有意義な時間でした。